Kom igen, kom igen

Ligger i sängen o försöker få igång kroppen. Är trött.. Jag är jämt trött känns de som. Jag ska ut till smuggler idag, har honom hela helgen men va riktigt dålig i nacken igår så de blev bara en sväng ut o pyssla lite. Idag ska jag rida iaf.. Nacken är bättre så de blir nog bra.

I fredags var jag o lämnade blod, första gången på jätte länge. Har varit sjukt slarvig med det.. Kan mycket väl bero på att de punkterade en ådra sist jag var där. Hade ett blåmärke över nästan hela armen och ont i den i nästan en månad. Sjukt ovärt!
Men denna gång verkade de som om de gick mycket bättre.. Var extremt trött dygnet efter.. Vilket kanske inte är så konstigt.

Nu ska jag ta mig upp o promenera en sväng med kringlan :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0