Träningen

Idag tog jag med mig lilleman till sats där han fick hänga inne på minisats medans jag hade pt-start timme. Tydligen så blev inte den timmen som de brukar vara enligt pt-start principen.
Hur som helst så gick det ju hur bra som helst att lämna in lillen på minisats, det kändes verkligen jättebra så vi tar nog en sväng dit imorrn också. :)
Jag började en 30 days squat challenge men efter att ha pratat med en pt idag inser jag att jag bör skjuta upp den utmaningen några veckor.
Tydligen så ska jag träna på ett helt annat sätt än vad jag någonsin gjort för att bli bättre i knät.
Så nu blir de till att släpa fram min styrketräningsbok för att hitta lite inspiration. :)


Kommentarer
Ammi

Vad sa hen om träning för ditt knä? :-) jag håller ju på att rehabilitera mitt med, ☺️

Svar: Sa att jag ska träna muskler o inte "ytterligheterna" innebär att jag inte får göra benböj på 6-8 veckor och inte gå ner i 90° vinkel i benövningar.
Alexandra

2014-11-15 @ 10:20:38
URL: http://Amelies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0