Alla dagar i veckan mys

Imorgon smäller det.. Alltså tillbaka på jobbet på 100%. Blandade känslor, saknar familjen när jag är på jobbet vilket gör att jag inte vill något hellre än komma hem till bebisen och mysa! 
Idag var en sån dag, fick honom i famnen direkt när jag kom hem. Vi tog en dusch tillsammans o gjorde kväller.
Fick välling av pappa för att sedan somna på mitt bröst. 
Mysighetsfaktorn exploderar när vi ligger i soffan o pappa kommer o frågar ifall han ska flytta över honom till hans egna säng.. 
Tittar frågande på honom o svarar att näe, här ska minsann mysas lite till innan jag lägger ifrån mig bebisen. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0