Facebook

Jag kan inte påstå att jag är den mest aktiva eller intressanta personen på Facebook. Jag har det mest för att ha kontakt med vissa och faktiskt en del spel på paddan som blir mycket roligare när man har fb.
Men det jag tycker är allra roligast är när jag börjar snoka runt på folk. Alla gör det, ingen vågar erkänna det.

Alldeles nyss va jag in o kollade lite på gamla klasskamrater från högstadiet. Det är roligt att se vad dom sysslar med nu och hur deras liv ser ut. 
Ibland önskar jag att jag hade lite bättre kontakt med en del gamla klasskompisar, både från högstadiet och från gymnasiet. 
Jag får väl helt enkelt ta att komma ihåg det till nästa liv :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0