Hela familjen

Nu är hela familjen hemma i vår lilla tvåa. Mira har fått bo hos farbror Robin i två veckor men fick komma hem idag.
Det klassiska höteborgsregnet har också kommit tillbaka. Inte för att jag klagar, jag sitter ändå bara inne just nu.
Lilleman måste växa på sig lite mer innan det är läge att ta med honom ut i stora världen.
Tur att netflix finns o att jag kan plöja igenom några serier där. Plus att jag måste se sista säsongen av true blood.

Just nu är det The Killing som gäller, senaste säsongen (säsong 2) var i det segaste laget, men ska hoppa på säsong 3 nu o hoppas på att den ska vara lite bättre. 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0