Nu är det dags!

Idag har jag varit på gymmet för första gången efter lillemans ankomst. 
Jag har bytt till sats istället för Nordicwellness. Dels för att jag aldrig riktigt trivdes på nw och sats ligger närmare plus att de har minisats vilket innebär barnpassning i 1,5h när man ska träna. Hur bra spm helst ju!

Målet är som sagt att kunna springa varvet, och som det är nu är det en riktigt lång och krokig väg dit. Klen som ett as och ett löparknä som förpestar mitt liv.
Men! Skam den som ger sig, har lagt upp en plan om att träna upp styrka och strech fram till december, därefter börjar löpträningen på allvar. 
Vi får väl se hur de går helt enkelt. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0