Mina nya lila adidas

Jag skaffade mig en variant av lättviktsskor förra året. Lätta lite dämpning och riktigt bekväma.
Nu är de ganska slitna o jag insåg att de inte skulle duga för varvet.
Så med ca 2 månader kvar eller nåt, så var de dags att införskaffa sig ett par nya skor. De ska ju hinna bli bra insprungna också, vill inte ha nå konstig skav när det väl är dags.
Jag trampade in på stadium för att se va de hade, o min förklaring till expediten var något luddig men han lyckades plocka fram de jag ville ha.

Ett par lättvikts löparskor med liten dämpning och neutralt steg. Gött! Synd bara att de är lila...

Provkörde de idag, kändes bra. Lätta o smidiga, får se hur det kommer gå med löpning nu framöver. Känner inspiration och är riktigt pepp inför varvet och träningen dit.

Nu kör vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0