Förberedelser

Jag har börjat förberedelserna för varvet. I år tänker jag starta o sen får vi se hur långt knät håller.
Idag var en bra dag, hade lite känningar vid 3 km men inte värre än att de hjälpte att gå lite o sen springa lite lugnare.

Nya skor är inköpta.. Efter mitt misslyckade köp på löplabbet känns de som om jag kan gå till vilken butik som helst o bara säga vad jag vill ha för sorts sko. Sprang in dom idag o de kändes bra!
Bilder o beskrivning kommer senare.

Nu ska jag ta mig ett glas vitaminer, en kaffe och sen en promenad med kringlan. Tvätten är igång o jag känner mig äckligt produktiv såhär på morgonen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0