Ett till onödigt inlägg ;)

Som jag tidigare sagt så har vi förmånen att få massage på jobbet.
Det har varit uppehåll under jul o nyår men idag drog det igång igen. Varannan vecka brukar de komma till jobbet o då får man 30 min, ja om det finns tider såklart.
De jobbar med triggerpunkter (eller vad de nu heter) alltså ingen mysmassage direkt, utan oftast ren smärta.

Gött att få ryggen knäckt, handlederna uppmjukade, axlar och att ge det berömda knät en omgång.
Efteråt är man helt förstörd, så den enda träningen som blev idag var rutakuten mage.
Skojar inte när jag säger att jag har träningsvärken från helvetet i magen.
Gött e de ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0