Mig själv lördag

Sitter i soffan o roas av hockey på tv. Passar på att göra en liten ansiktsmask. Har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker den är bra än.. Men ska köra slut på den o utvärdera efter.
Jag kör den samma dagar som jag tvättar håret. På så sätt vet jag att den blir använd två till tre ggr i veckan, smart tycker jag ;)





Är också på jakt efter bra detox förslag. Ska man köpa en kur med piller eller dryck, eller ska man köra eget med te o mat? 
Vet inte vad som skulle vara bäst direkt. 


Kommentarer
Ammi

Ska vi detoxa tillsammans? Hur länge tänkte du köra?

Svar: Ja, men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det.. tänkte ta det efter nyår =)
Alexandra

2013-12-15 @ 21:13:29
URL: http://Amelies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0