Jag skulle till gymmet, men gick fel

Nu när december är här betyder det också att jag kan börja jobba lite igen. Tidigare har jag haft för stor inkomst för detta halvår och CSN är inte sena på att dra in slantar.
Jobbade faktiskt första gången sedan augusti igår. Lagomt pass på 4,5 timme som innebar 100% ob. Som sagt, lagomt ;)
Idag skall vi träffas o göra klart vårt arbete.. Det är en riktig skitkurs som vi läser nu och det har verkligen fått mig att fundera på om jag ska hoppa av eller inte. 
Men halva kursen är klar och vi får väl su hur de känns efter nyår.
Nu blir de lite vinterstudion o sen får vi väl se när det är dags att träffa de andra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0