Duktig jag

Har verkligen haft en riktig skitdag idag på jobbet. Skönt att få sluta och att ridbyxorna är lagade o klara.
Efter att ha tröstsvullat en pizza samtidigt som cars 2 va på tvn tog jag mitt förnuft till fånga och pallrade mig till gymmet.

Idag började jag med att sakta men säkert komma tillbaka till löpningen igen. Det är inte mycket men att ändå kunna springa 3 min på löpbandet i 9 km/h utan att det gör ont är ett stort framsteg om man jämför med förra veckan.
Jag tackar mina barfota skor för det, mjukare fotnedsättning och ett aktivare steg kommer nog göra att jag får ordning på detta igen!

Självklart gjorde jag även dagens magpass samt lite annat lull. Benen fick vila eftersom jag inte vågar mig på att känna hur illa sträckt ljumsken är ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0