Nu får de va nog!

Denna långdragna förkylning sänker mig totalt!
Så onyttig som jag varit dessa två veckor va de länge sen jag va, har precis tryckt i mig två små påsar med chips.. Mest för att jag tycker synd om mig själv..

Att man kan längta så mycket efter saker som man inte kan få.. När jag va som sämst i knät ville jag inget hellre än att ta en riktig löprunda.
Nu när jag går o grämer mig över min elaka hals vill jag inget hellre än att kunna köra stenhårt på gymmet och ta på mig löparskorna. Nog för att jag varit på gymmet ändå den här veckan, men allt har gått i halvfart.
Jag vill bli trött, riktigt trött i musklerna och svettas.. Svettas så det rinner!

Snart så.. Men jag flottar väl hela veckan ut o tar tag i det på måndag..
För förkylningen går väl över när en ny vecka startar? Jo, de tror jag stenhårt på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0