Soligt o härligt!

Dagen har tillbringats på hemma hos Linnea på hennes altan i solen, hur mysigt som helst. Denna gången klarade jag mig ifrån p-böter också, o de är ju verkligen ett plus i kanten.
Sen körde vi lite kettlebells, tror att det tog bra.. jag känner av det sen i söndags och känner av dagens pass också.
Boken som jag skickade efter är jag riktigt nöjd med, finns en massa tips och träningsprogram i olika avancerade nivåer. Kommer bli toppen på semestern!

Bestämde mig för att ta en liten springtur också, hur långt de blev o hur länge? De har jag ingen aning om. Lämnade allt vad pulskolckor o iPhone hemma och sprang bara på känn.
Blev kanske en 3-4 km.. och det kändes bra i knät, det gör mig glad! Längtar verkligen tills skiten är borta o jag kan springa på för fullt.
Allt har sin tid...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0