Paus

Jag fick ett mentalt bryt igår, därav den dåliga uppdateringen. Har efter några tårskvättar igår kväll lyckats samla mig något och ryckt upp mig.
Det är många tankar som flyger runt i skallen nu..
Jag tog den enkla flyktvägen och gick till gymmet efter jobbet idag, skönt. Piggare idag och kroppen svarade hyfsat.
Har dock en fruktasvärd träningsvärk i vaderna efter löpningen i lördags. Anar att man kanske ska ta de lite lugnt när man varit krasslig, det blir kanske inte bättre av att jag jobbar på att springa långt, snabbt och bra i ett par neutrala skor med tunnare sula.
Vaderna tar bra stryk när man börjar springa annorlunda... men det är bra, för då vet jag att jag springer rätt!

Såg att jag hade fått en jäkla sving på besöksstatistiken igår.. kul! men hur sjutton gick de till?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0