Micronap

Har börjat använda mig av mindre stödvilor när jag känner mig allt för trött.
Det händer ju inte varje dag, men när man väl blir sådär jäkla trött är de så himla skönt att känna att man kan stänga ögonen o vila lite.
Tidigare har jag alltid lagt mig på soffan o sovit i säkert 1-1.5 timme. Problemet med de va ju att jag inte kom igång sen, och eftersom min kvällssömn inte påverkades brydde jag mig inte om de.
Men nu har jag testat att slumra till max 20 min, och det hjälper oerhört mycket.
Man blir inte så trött när man vaknar och man känner att man får mer energi.
Gör även detta på jobbet ibland när jag känner att energin är på tok för dålig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0