Kasst!

Är hemma efter en riktigt lång arbetsdag, de är tur att alla dagar inte är som denna!
Fast när jag tänker efter är 12-22 egentligen ingenting om man jämför med hur många timmar man sprang omkring när jag jobbade som servitris.
Tur att jag tycker om att jobba. Men OJ! vad jag längtar efter semestern!
Min första riktiga sommarsemester sedan 2006, de ni!

Idag körde jag benpass.. börjar känna att jag tuggar i samma spår på gymmet, skulle verkligen behöva lite nytt tänkande och nya övningar.
För övrigt är jag inte alls impad av friskis sedan ombyggnaden. Visst det har blivit stort och rymligt, men jag tycker att de kunda ha skaffat lite fler utav de redskap som folk använder hela tiden.
Idag var första gången jag kunde användad skivstången tex, då den för en gång skull inte var upptagen utav någon monstermuskelbyggare som ska stå och göra en miljon reps med 170 kg.
Det gör mig lite trött, och irriterad. Jag vill inte alltid behöva vänta på det jag ska köra när jag är där..
Funderar på att byta till sportlife efter sommaren, där har de även så man kan köpa sig PT timmar också. Kan vara gött att få lite inspiration och nytänkande emellanåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0