Inspiration

Tänkte jag skulle ha slängt upp ett inlägg tidigare, men av någon anledning gick de inte att ladda upp bilder till bloggen på datorn?!
Att de ska va så jäkla svårt då?

Peppar mig själv inför morgondagen.. Ja, jag vet att jag tjatat om de nu, men jag är pepp!
Pepp på o bli frisk, träna o äta bättre! Vill vara i den formen jag va för tre veckor sedan.
Men har jag en gång varit där så lä jag ju ta mig dit igen.

Imorrn är de jobb som vanligt på måndagar.
När jag var liten läste jag alltid garfield, ni vet den tjocka, lata katten som älskar lasagne?
Han avskydde verkligen måndagar, de kan man iof förstå när man läser serien. Men jag förstod inte riktigt varför han tyckte de va så illa med just måndagar.
Med tiden har jag förstått, eller rättare sagt märkt att många har svårt för måndagar och ångesten som kommer med den.
Jag har aldrig bekymrat mig om det eftersom jag alltid jobbat skift och helg.
Så lite helg som jag jobbar nu har jag aldrig gjort tidigare.

Jag tycker om måndagar. Det är dagar man tar tag i saker, nya planer och ny vecka.
Man kan liksom lämna lite av de gamla bakom sig och börja på nytt!

Jag tror måndagar ska bli min nya favoritdag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0