Galen crazy!

Spännande då jag gick med på att uppdatera blogg.se's app.. har hört att den inte funkat för folk tidigare, men min funkade toppen. Ja, iaf tills jag gick med på att uppdatera den..
Nu får vi se hur de kommer gå med skrivandet här eftersom 80% utav uppdateringarna kommer via mobilen.


Hur som haver har jag en mindre bra helg om man ser till hälsan. Inte alls som jag tänkt eller egentligen vill.
Men ibland måste man tumma, och som läget är just nu är det helt enkelt en bra lösning.
Förkylningen är på väg bort och jag har faktiskt träningsvärk från boxningen i torsdags.
Mina kettlebells står hemma och väntar på att bli invigda, och jag längtar till det är dags.
Måste bara göra lite research innan så jag vet vad jag sysslar med.
Kan inte direkt påstå att jag har så bra koll på den sortens träning. Visst har jag kört lite på gymmet, men inget avancerat. Ska bli grymt skoj!

Jag blev också glatt överraskad på jobbet här om dagen då jag såg en bok som jag spanat på vid ett antal tillfällen, men inte tyckt att jag behövt den. Tror det var "ödet" då jag såg den stå där och blänga på mig.. så den fick helt enkelt följa med hem.
Nu har jag så mycket spännande att läsa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0