Frukost #2

Startade dagen med lite kallpressad kokosolja, sen åt jag en halv bananpannkaka och lite ost.
Bananpannkakan stekte jag redan igår, va så himla nyfiken på hur den smakade.
Orginalreceptet är ägg, banan, kanel och jordnötssmör. Köpte hem en burk av kung markattas jordnötssmör, den har inget tillsatt socker och är ekologisk. Inte alls som skipper o de andra jordnötssmören, nog för att de är goda men de är inte mycket nyttig i dom.
Pannkakan blev ok, ska nog köpa med mig lite sirap till pannkakan nästa gång.

Ska snart börja klä på mig för att träffa syrran... Undra vad vi ska hitta på idag :)



Kommentarer
Ammi

Du är bäst. Puss

2012-07-03 @ 10:56:49
URL: http://Http://amelies.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0