En smula svårt

Svårt att få tag på mask, svårt att få tag på en internetuppkoppling.. men mindre svårt att njuta av semestern!
Jag har verkligen haft en vecka med kanon väder! Idag är första dagen så det är liiite sämre, halvklart och blåsigt. Men hittar man lä och solen kikar fram är det riktigt varmt.

Lyckan med fisket då? Näe, det skulle man väl kunna kalla en riktig nitlott.. masken va försvunnen och på 10 kast lyckades jag kasta bort ett drag. Tur att tremänningarna dök upp med grillkorv istället! =)

Nu sitter vi på baksidan, och jag har lyckats hitta ett ställe där jag har två pluttar i mottagning. Men jag klagar inte.. vi kunde ha haft det värre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0