Dag 4

Fast egentligen är jag ju inne på dag 5 nu!
Idag har jag hållt mig borta från gymmet, ätit god mat och kikat på film. men självklart gjorde jag mina 33 burpees och 3 min och 18 sek planka som planerat!
Imorgon blir de gymmet en sväng iaf, och på söndag tänkte jag inviga mina kettlebells!

Det blir ganska tråkiga dagar gällande uppdateringen när jag jobbar precis hela dagen som idag, 9-19. Och så länge appen inte funkar som den ska, blir det inte så roliga uppdateringar från telefonen heller.

Nu hade jag tänkt o attackera sängen och sova, om jag nu kommer somna med tanke på katten som lever rövare ute i lägenheten...
Mindre skoj.


Kommentarer
Ammi

Duktig!! Går det bra? :) pusss

2012-07-14 @ 16:59:12
URL: http://amelies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0