Ledig dag med stora ambitioner!

Tog en rejäl sovmorgon idag, fixat med folksam eftersom jag upptäckte att richards cykel blivit stulen i vårat cykelrum och nu ska jag spela lite tvspel.
Igår satte jag igång med träningen igen, så ofta som jag varit sjuk det senaste året har jag aldrig varit.
Måste ha o göra med bakteriefloran på jobbet, blir himla svårt att få in ett bra flyt i träningen när man måste ha två veckors uppehåll flera gånger i halvåret.
Nu är de nya tag som gäller, ska köpa mig ett par nya löparskor nästa vecka o sätta igång ordentligt med löpträningen inför varvet... lagomt go ångestpåse att släpa på.

Ikväll blir de ett box pass, får se om jag kommer kunna röra på mig imorrn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0