Semester stängt..

Jag kanske är lika kass som caféerna nere på eriksberg som inte meddelas ifall de har stängt för semester, bara över dagen eller för gott.
Jag kan såhär i efterhand berätta att jag bara haft semester stängt, men har nu öppnat igen! =)

Efter tre underbara veckor är det med blandade känslor som jag är hemma i betongdjungeln igen och sätter igång med vardagen som sig bör.
Det som varit det allra bästa med min semester var de dagar då jag och rebecca var uppe i Flästa och njöt. Vilket väder vi hade, och snacka om total avkoppling!
Sen att få spendera nästan tre veckor med en syster man nästan aldrig ser är ju inte heller illa!
Men som sagt, tillbaka i götet där jobbet kallade måndag morgon, allt som vanligt såklart!
Har däremot haft förmånen att vara ledig onsdag- torsdag och min tur i underbart sommarväder håller i sig! Fantastiskt!

Men nog saknar jag min kära syster... får ta och umgås med min andra kära syster nu i helgen istället! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0