Nattmössa

Har precis krupit ner i sängen för att sova.
Är egentligen inte speciellt trött, men jag tycker om känslan att ligga under täcket med benen avslappnade o utsträckta.. Då känner jag mig rofylld.

Funderar på om jag ska tända lampan o läsa lite, eller om jag ska slösurfa lite innan jag blir trött i ögonen.
Känslan av att inte kunna hålla ögonen öppna o att faktiskt få blunda är ju helt fantastisk.
Jämför när man kör bil o ögonen bli sådär otäckt trötta o det rycket till i musklerna när hjärnan försöker hålla kroppen vaken. Då önskar man att man kunde ligga i sängen, precis som jag gör nu o välja ifall jag vill blunda o somna eller inte!



Kommentarer
Dessi & Teddie :)

Så söt :)

2011-10-12 @ 17:34:09
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Hannah - littlebridtoldme

Så himla söt!

2012-01-11 @ 18:16:50
URL: http://littlebirdtoldme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0