Idag lättade det!

Jag tror jag vet varför jag varit så himla skitdeppig denna vecka.. idag lättade det, kanske berror på att jag skickat in den sista jävla Historia A uppgiften! Nu är de bara provet som ska göras nu i helgen.
Söndag hade jag tänkt.. varför vara ute i god tid :P Näe, men provet är bara "öppet" i 6 timmar efter jag har laddat ner det. Så jag behöver vara hemma o ha tid på mig när det ska göras.
Idag ska jag nämligen jobba, o imorrn ska jag umgås med min kära sambo.
Det var nästan första gången den här veckan som vi var sociala igår.
Han har jobbat förmiddag o jag kväll, då går vi om varandra o han sover när jag kommer hem.
Nu ska jag pallra mig upp ur sängen och släpa med mira ut på en morgon promenad.. hoppas innerligt att de inte är samma skitväder som de varit de senaste dagarna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0