Iallafall

Nåja, nu tror jag att jag ska kunna ta mig tid o uppdatera lite om helgen här. Igår hade jag som plan att bara umgås med Richard o mest bara strosa runt. Vi åkte ner på stan o hamnade på Ma Cuisine där vi drack lite vin åt grodlår, sniglar och ostar. Mycket trevligt ställe.. hade aldrig varit där men tydligen hänger Richard där ganska ofta.
Efter det tog vi en sväng förbi Avalon för en drink sen blidde de hem en sväng för att rasta mira.
Klockan 9 hade jag ett bord bokat på Hello monkey där vi åt jättegod mat o drack väldans gott vin. Sen bar det av till Henriksberg.. kanske inte ett ställa jag normalt skulle hänga på och jag o Richard höjde nog medelålderna där med ett gäng år. Mimikry var riktigt roliga o se, ren glädje på scen! Kul som fan!
Men de bästa på hela kvällen var nog ändå när jag blev galet dissad av den så kallade bartendern som på något sätt valde att serva alla utom mig. Richard som stod bakom mig fick beställa före, fast de va jag som stod först. Snacka om klass ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0