Det var egentligen meningen att denna bild...

img_2118 (MMS)

Det var egentligen meningen att denna bild skulle ha kommit upp här för två dagar sen, men att mms blogga fungerar tydligen inte alltid felfritt. Mira var inte på rätt humör för en fotosession på kajen, men någon bild lyckades jag ta.. Skulle kanske inte vilja påstå att den är topp men ändå! Jag ligger i sängen o ska sova, försöker släppa tanken på att jobba imorgon så att ångesten ska släppa. Vet inte om det kommer lyckas nå vidare med de. Känns verkligen inge vidare att må skit när jag tänker på att jag ska sängar delin imorrn, bara o bita i de sura. Kanske helt enkelt är så att jag är fel person på fel plats?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0