Ber inte om ursäkt!

Sanningen är den att jag för tillfället nog inte är en person det är så roligt att läsa om här.. Just nu är jag deppig och allmänt less på livet! Ensamt och händelsefattigt.. jag tycker inget är roligt just nu. Det är till o med så att jag tappat motivationen till Polishögskolan.
Den bittra sanningen... Men är det inte här man ska skriva som man känner.. men vem orkar lyssna på någon gnällig tjej som inte kan ta tag i sina planer ordentligt? Det hjälper ändå inte..
Och så finns det massor av människor runt om mig som har det betydligt jobbigare.. så vem är jag o klaga?


Kommentarer
Ammi

Du får klaga hur mycket du vill och du är jättevälkommen hit anytime! <3

2011-03-08 @ 08:06:26
URL: http://amelies.blogg.se/
Morganelina

Nice site, welcome to my

2011-10-17 @ 12:19:12
URL: http://morganelina.blog366.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0