Hej hopp!

Sommaren är äntligen här, vilket som vanligt innebär en massa jobb för mig! Men jag är lycklig för de! Tänk att alltid ha jobbat när alla andra vrit lediga har fått mig att uppskatta jobbet i sig. Jag kan liksom inte bli bitter längre för att jag jobbar när det händer en massa saker o jaginte kan vara med på det.
Jag tror att det bara är possitivt att känna så.
I onsdags var jag o gjorde fystesterna hos polisen. Det var himla skönt när jag klarade dom, så nervös som jag varit för de så länge! Nu kan jag äntligen slappna av lite i livet o träna för att det är kul o att jag vill istället för att jag måste!
På fredag vankas det Iron Maiden på Ullevi. Kanske ska bli hur skoj som helst! Men idag umgås jag med familjen här hemma och vi ska åka o handla strax.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0