Uppvaknande

Vaknade ganska tidigt idag, var hemma hyffsat tidigt igår också. Katta skulle sova hos mig, men ångrade sig så även fast jag var hemma tidigt så gick jag inte o la mig förrns efter 5 ändå. O självklart gör man de vettiga valen att knäcka en vinare när man kommer hem. Att man aldrig lär sig...
Nu sitter jag o jobbar på att kurera en eventuell bakfylla som säkert kommer rusande när som helst. Åter igen inser jag att det inte är värt att dricka dagen efter. O idag är jag inte ens speciellt dålig!
Är helt enkelt inte värt energin eller hälsan för att få dricka... Hmm får kanske analyser detta med någon annan gång.
Nu ska jag se klart Brynäs-HV71 matchen som jag iof redan vet hur den slutar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0