Tiden bara försvann!

Den hör dagen har verkligen gått fort, tyckte att jag slutade jobbet nyss. Märkligt de där, hur olika dagar kan gå olika fort. Jobbade 7-14.45 idag, det är ett ganska skönt pass att jobba.. Om man bortser från att man måste kliva upp så jävulskt tidigt, men de är värt de när man får gå hem kl tre! Lyckades släpa med mira på en jogging tur när jag slutat, jag tror inte hon tycker det är så jätte roligt, men hon börjar bli lite småtjock.. Å då är det bara att hänga på matte som också är lite småtjock emellanåt ;) Näe, allvarligt.. Har verkligen gjort ett ärligt försök med att ta tag i de här som kallas mitt liv nu denna vecka. Än så länge är jag nöjd med mig själv, nu ska jag bara orka upp i vettig tid imorgon för att ta en runda på gymmet. Jag är iaf fett trött nu o ska lägga mig o läsa härlig hund. Jag tror faktiskt att det är första gången jag löser den!


Kommentarer
stjärnan

shit vad du tränar bruden

2011-01-26 @ 23:18:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0