Klapp på axeln

Idag måste jag få berömma mig själv, ge mig en klapp på axeln och säga att jag faktiskt är bra. Eller typ iaf..
Var på gymmet imorse fast besluten om att jag skulle fixa coopertestet som man ska göra för polishögskolan. Och ja, jag fixade det! Det var jobbigt och jag inser att jag är långt ifrån den formen jag skulle vilja vara. Men, jag är på god väg! Jag fixade det ju eller hur!

Jag blir lite stolt när jag inser detta.. att jag faktiskt kan uppnå vissa resultat. Nu känns det lite bättre när jag inser att jag kommer fixa den fysiska biten. Och jag har bara ca 6 veckor kvar på historian, sen slipper jag den!

Ja, idag är en bra dag!


Kommentarer
Linnis

Fy fan vad du är grym Alx! Är det nån jag tror fixar att komma in på polishögskolan så är det du! Du är alltid så målmedveten och envis! Jävligt bra!

2011-02-03 @ 13:32:43
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0