Kalla mig periodare!

Jag är värdelös på att uppdatera ofta och återkommande, just nu har jag ångest över mitt liv, fast ändå inte.
Bloggen hamnar i kläm när jag inte känner att jag duger till, jag skulle vilja kunna prestera så mycket mer och det blir bara totalt tilt. Allt låser sig o jag får ingenting gjort.
Min uppsats ska in denna helg, och som vanligt sitter jag här o säger att nästa gång ska jag inte sitta de sista dagarna o skriva den, tror ni det kommer bli så? Näe.. har sagt samma sak i två månader, men det är ju så tråkigt! Jag får helt enkelt blicka framåt, på vad som kommer! Och återigen ska jag tag i mitt liv på måndag, får se hur många dagar det bli denna gång.
Har himla svårt att få in rutinerna för träningen nu... kan bero på att historian gör mig stressad. Måste verkligen ta o skärpa mig, hur svårt kan de va o plugga två timmar om dan o träna en timme?! De ska jag väl fan kunna hinna med?!


Jag säger så som jag alltid säger, nästa gång ska jag inte sitta de sista dagarna o hets skriva min uppsats.. och på måndag ska jag ta tag i träningen på allvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0