Jag fick mer eller mindre en uppenbarelse ...

img_1809 (MMS)

Jag fick mer eller mindre en uppenbarelse här om dan då min kära sambo berättade för mig att jag hade bilventiler på mina cykeldäck. Jag som kämpat med en handpump och det hela hade slutat med att jag inte hade nå luft alls i däcken. Nu är racerpärlan pumpad och jag tittar ut med skräckblandat förtjusning då det blåser som tusan och snöblandat regn är nederbörden som faller och bestämmer mig för att cykla till jobbet. Tur att jag bor nära!



Kommentarer
Linnis

Bilventiler? vad är det för monstercykel du har? :P



Det var förresten min mormor som begravdes. Kändes väldigt tungt. Hon var ju den sista jag hade kvar i den generationen. Men livet går ju vidare som tur är.

2011-02-04 @ 21:18:50
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0