Äntligen slut!

Är det inte märkligt att man vill att vissa dagar ska ta slut snabbare än andra? Idag har varit en sån dag, nu ligger jag i sängen o ska slösurfa mig rikigt trött.
Jag har blivit klar med historian, och allt känns alltid så mycket lättare när jag fått det gjort. Så imorgon ska jag gå med lätta steg till gymmet o ge gärnet! Haha, hoppas bara att jag kan ta mig samman o verkligen göra det nu också!
Jag tror att de va i veckan som polisen öppnar upp för ansökningar till högskolan, ska väl sura in där o motivera mig lite innan jag släcker lampan för kvällen också.

Vad tycker ni om mitt lilla kollage på mira? Jag laddade hem ett gratis redigeringsprogram så jag håller på o lär mig lite sakta hur de funkar. Blir ju lite roligare när man kan lulla lite med bilderna också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0