Aktiv.. eller?

Efter jag kom hem från gymmet har jag varit som en trasdocka, jag var inte gjort mycket värt att nämna här idag! Men fast att motivation o inspiration saknades masade jag mig ut till bilen o tog en sväng på backaplan. Där blev jag himla inspirerad inne på kicks, o jag köpte med mig lite smink hem. Tror ni jag blev lagomt snopen när jag öppnar förpackningen o ser att den är tom?!
Alltså, jag hade köpt ett i.d ögonskugge kit som var i en liten låda som stod framme, inte tänkte väl jag på att dom kanske hade plockat ur grejorna ur kartongen för stöldrisken, men dom bör väl ändå kunna hålla reda på de? Såklart hade de hunnit stänga innan jag såg detta så jag får väl ringa dom imorrn.
Snopet.. minst sagt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0