Äcklad!

Har precis sett klart filmen food inc.
Denna film skulle varenda jävla människa i hela världen se! De var länge sedan jag blev så fruktansvärt äcklad och ledsen av att se en dokumentär! Hur djuren behandlas, människans arbetssituation och hur det påverkar miljön.
Just nu vill jag aldrig mer äta något.. någonsin. Möjligtvis köpa mig en egenkossa och ha en liten plantage på balkongen så jag vet att maten kommer från lyckliga djur och omanipulerade grönsaker och utan att stora företag lägger sig i.

Tro mig! Jag kommer ALDRIG någonsin handla något annat än ekologiska varor, oavsett hur mycket mer det kostar! Mitt samvete kommer iaf vara rent!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0