Peppning... eller nåt!

Sitter i soffan nu o försöker tagga till lite grann, jobbet tilltalar verkligen inte så mycket idag. Får hoppas på att det kan bli bättre, jobbet är ju så stor del utav ens liv att om man inte trivs så påverkas ju ens privatliv sjukt mycket!
Imorgon vankas det för högskoleprovet också, sista steget innan jag har behörighet till polishögskolan. En sak är säker, de är en jäkla tur att man inte kan få underkänt på provet! För det kommer verkligen gå skit!
Till våren ändrar dom strukturen på högskoleprovet också, undra om det är till för eller nackdel.


Kommentarer
Linnis

Ett litet problem bara. Du kommer att komma in. Inte jag.

Å så bor jag ju i Skutskär. Går inte att plugga i sthlm då :(

Nej jag har faktiskt skrotat mina snutplaner nu. Ingen idé att drömma om nåt som aldrig kommer att slå in.

2011-04-01 @ 17:05:11
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0