No more!

De va riktigt tungt att springa idag... Den lilla motgången gör mig nästan grinfärdig, jag inser att jag är oerhört känslig nu och tycker att allting bara motarbetar mig. Funderar starkt på att unna mig lite go glass i eftermiddag, eller kanske inte. Jag är ju egentligen inte ens så förtjust i glass.


Jag önskar att jag kunde få åka utomlands... Miami beach? Hade ju inte varit helt fel direkt, värme o upplevelser. Alla här i göteborg har stor förhoppningar på att solen och våren ska komma snart. Men varenda gång blir de lika besvikna när det snöblandadde regnet öser ner. April, är de inte då man ändå kan börja hoppas på vår på riktigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0