Hej hopp!

Som vanligt är jag halv dålig på att uppdatera här, har kommit fram till att jag skriver mindre när det faktiskt händer saker i mitt liv och mer när livet liksom står lite stilla.
Som ni kanske förstår så har det hänt en del saker de sensate veckorna. Efter jag kom hem från mamma o gjorde provet i svenska hos polisen, som jag för övrigt klarade! Jippi!
Så har min arbetssituation ändrats. Inte till det sämre, utan jag kommer bli heltidsanställd och börja jobba som kassaledare!
Kanske hur skoj som helst! Tror jag kommer trivas som fisken i vattnet och att jobbet kommer passa mig.
Tack vare dessa omtumlande veckor och den totala mentala kollapsen på jobbet några veckor tidigare har träningen blvit lagd på hyllan... kände att jag var tvungen att fokusera för mycket på allt annat än mig själv just då.
Nu väntar jag på att få resultatet på hur vida jag går vidare i sollningen efter det lilla samtalet jag hade med en polis efter provet, det kändes inge vidare.. kan hända att jag var lite dåligt förberedd också.
En liten resumé om vad som hänt i mitt liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0