Ajajaj, tror jag tappade något på vägen!

Igår tänkte jag flera gånger att jag skulle uppdatera bloggen, men all energi gick igår till att motivera mig till att gå till jobbet. Idag börjar jag kl 12 o jobbar heeela dagen till kl 20, de är ok. Idag ska jag få leka av mig i charken o sen ska jag stå i självscanningen.

Har precis kommit in från en jogging tur, försökte mig på 2 km under tio min.. de är bara o inse fakta, jag är på tok för otränad! Måste verkligen ta tag i detta nu... börjar idag!
(Lite pepphjälp hade ju inte varit helt fel)


Kommentarer
Linnis

Hur långt ifrån var du att klara det då? 2km på 10 minuter fixar du. Skulle du inte klara det innan det är dags för prov så kommer du ändå klara det då. Man har alltid lite mer att ge när det väl gäller :)

2011-04-06 @ 09:26:43
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0