Vettit

Igår var jag ut o sprang efter jag hade jobbat. Jag kan ju säga att jag är fruktansvärt dåligt tränad! Men jag får ha lite tålamod så ska nog formen komma så småningom. Skulle egentligen vilja ut idag också, men jag tror att det är för tidigt att springa varje dag. Så jag får ta en sväng imorrn istället.

Jag har också slitit av mina naglar, har haft dom hela sommaren och jag har kommit ganska bra överens med dom. Men nu när jag filat bort och ner dom så känner jag att det är himla skönt o slippa dom! Får se om jag skaffar nya igen sen eller om jag kör såhär nu.


Idag ska jag eventuellt hem till några gamla arbetskamrater, hihi... Har bara bott här i ca 4 mån o har redan gamla arbetskollegor. Umgås lite o så.. får se om jag kan jobba upp motivationen under dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0