Tajt

Höhöh, jag har redan blivit tajt som fan tack vare träningen.. hihi nej skämt o sido. Men tro mig att jag hade träninsvärk imorse fast jag bara hade en lättare genomgång.
Men det var skönt idag när jag verkligen körde slut på musklerna. Har satt upp som mål att träna styrka på gymmet o kondition genom löpning ute.
Måste kolla om det finns några roliga varianter på konditionsträning o löpning så att allt inte bara blir samma långtråkiga hela tiden.

Någon som har ett tips eller två får gärna dela med sig =)



Kommentarer
Linnis

Det var på f&s du börjat träna va? Deras cirkelfys och Ki box är jäkligt bra. Iallafall här i Gävle. I vanliga fall är ju inte jag så mycket för sånna där gruppträningar. Men just dom två har jag testat och det var riktigt kul.

2010-09-28 @ 13:23:05
URL: http://linnipinni.blogg.se/
ciiz

visst äre , håller med :D!

2010-09-28 @ 14:18:02
URL: http://ciiiiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0