Storkok!

Jag tänkte att jag skulle börja dagen med två rundor i elljusspåret här hos mamma, men när jag kommit 1km kände jag av en märklig muskelvärk i vänstra knäet. Trodde att det kanske bara var tillfälligt men efter 500 m till så kunde jag verkligen inte springa längre.
Surt som fan är de nu när det inte släpper fast jag försökt massera o smörjt med tigerbalsam. Trist när jag verkligen känner för att sätta igång med hela den här motions grejen. O att jag hade tänkt att skaffa träningskort nu när lönen trillat in också!
Får helt enkelt ta en svän in på apoteket imorrn o se om dom har någon annan mirakelsalva som jag kan stryka på!

Dagen fortsatte med en tripp ut i skogen med hela flocken. (Mamma, rorro, jag, inka, jaffa, figo o mira)
Lingonplpckning stog på schemat o så blev det. Så när vi kom hem var det stort bärrensningskalas o sedan storkok på lingonsylt!
Så nu har jag alltså kokat lingonsylt för första gången, fråga mig inte hur de smakar... det får vi testa när jag kommer hem.
Totalt blev det 2 kg rårörda lingon o 3.5 kg lingonsylt.
Jag tror jag överlever vintern!


Kommentarer
Linnis

http://www.bodystore.com/3/sv/artiklar/halsokost/leder-muskler/aloe-rub?gclid=COX8hIGliqQCFQkrDgod6kIqIg

Den här är kanon! Dessutom luktar den gott!

2010-09-15 @ 22:40:10
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0