Som vanligt

Jaja, återigen är jag värdelös på att uppdatera bloggen, men det är så det är helt enkelt!
Nu har jag iaf jobbat "sista" dagen på liseberg, och jobbar för tillfället på star bowling. Hade egentligen tänkt att vara lite ledig o september för att kunna åka o hälsa på mamma. Men vi vet ju alla hur det kommer bli..
Nu ska jag också passa på att berätta för er vad som kommer hända under hösten. Jag har fått ett nytt jobb, jag ska bli icatant.. eller hur man nu vill se det.
Dom håller på att bygga ett nytt ica kvantum ca 2 min hemmifrån med cykel. Och där lyckades jag få jobb. Så nu har jag en tjänst på 75% till o börja med. Det ska bli grymt skönt o roligt att få göra något nytt istället för att slita med servering.
Så är det, nu ska jag umgås med sambon o kanske kika lite på true blood =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0