Slappt o gött

Nu har jag fått min efterlängtade stödvila. Richard ligger fortfarande o sover, frågan är om han kommer vakna till liv alls idag.
Ska snart börja piffa till mig lite grann inför ikväll. Tycker ju att det är så himla kul att få göra sig lite fin ibland. Jag tror att det har o göra med att jag alltid haft arbets kostym eller vad man kan kalla det för.
Ska ju bowla med den nya perrsonalen på ica idag, lite synd att det blir på just star bowling bara.. men men.

Har även avverkat en hel del buffy avsnitt.. haha som om de skulle vara nått ovanligt ;)


Kommentarer
Linnis

Tjena. Hur gick det? Blev det nån Maiden-biljett?

2010-09-30 @ 10:00:49
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0