Oväntat

Igår åkte jag till jobbet i tron om att ja det bara skulle vara en klassisk söndag, men tydligen var det kickoff dags.
Jag hade liksom inte direkt fått infon om hur det skulle gå till osv. + att det faktiskt inte var någon som hade frågat om jag ville följa med. Men ägaren tyckte såklart jag skulle med, o så blev det.

Ner till varberg, o till ästad gård för att leka. Tyvärr så var vi som hade jobbat typ 3 timmar senare än alla andra både på alkoholintaget o aktiviteter. Så leka fick vi inte göra o dricka blev man lite avskräckt av när man såg vissas stadie.
Middag o sen badning.. men som sagt igår åkte jag till jobbet, för att jobba. Inte nå annat.. Och jag brukar normalt sätt inte ha med mig badkläder till jobbet. Så jag åkte hem direkt efter middagen.
Så roligt blev det alltså inte. Tyvärr...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0