Mycke gnäll

Ja, jag skulle verkligen vilja beskriva mig själv som sjukt gnällig just nu. Jag måste ta o rycka upp mig lite. Igår var den värsta dagen av dom alla, men jag lydde Linneas råd o tog en jogging runda. Lite bättre kändes det väl.. iaf för själen av att veta att jag gjort något vettit under dagen. Men det var lite knäckande när det kändes som om min kropp höll på att gå sönder. Richard påpekade det igår också.. kanske inte ska vara mer tränad än inte alls.
Får se om jag orkar hålla i bättre efter måndag när jag fått testa gymmet för första gången, o får en plan framför allt.

Idag har jag varit mer produktiv än tillsammans dom senaste dagarna. Vi har sorterat ur förrådet o varit till tippen med en massa skräp jag har också varit ute på en powerwalk med mira på 1 timme. Så idag ska jag inte jogga något. Allt detta gör att det känns lite bättre nu faktiskt.

Det blev ju inte sämre av att få reda på att dom har fått snö i funäsdalen.. hihi. Tittar ut o känner att jag är på helt rätt ställe ändå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0