Less

Jag är på fruktansvärt humör.. känner verkligen inte för att göra något alls.. inte nå.. nånsin!
Allt är skit o jag har ingen ambition att göra något åt allt heller. Just nu vill jag helst bara gräva ner mig o inte visa mig för nån på minst en månad.
Jag kanske skulle ta o jogga en sväng, men fuck it! Jag vill inte för det hjälper inte.. blir inte mer vältränad o jag får väl bara ont i resten av kroppen också. Det värsta är att ju mindre jag känner för att göra något, desto mer ökar det dåliga samvetet för miras skull..
Får väl helt enkelt ta mig ut o gå, kanske känns det bättre när jag kommit hem igen. Eller så inte.


Kommentarer
Linnis

haha stackare, är det en "skjut alla som kommer i närheten dag"

Men jag tror nog du blir lite mer vältränad om du tränar iallafall. å så kan du ta ut all ilska och surhet på träningen. springa skiten ur dig helt enkelt! det behöver du nog nu!

2010-09-24 @ 10:28:12
URL: http://linnipinni.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Pyran

Välkommen in i värmen!

RSS 2.0